Flyttat

Nu har jag flyttat till skolagatan :D Så mycket skönare att bo där tycker jag redan. Inreder som en ungkarslya nu när man har chansen :P Idag fyller Lindholm och Emelie år :D Grattis flickor ;) Vet inte vad jag ska ge er men det kanske löser sig på karnevalen :P
Nu ska jag åka i regnrusket till nkpg och leverera möbler.

I helgen har jag, Emma, Niklas, Lisa, Andreas och Sandra spelat snapsroulette och hoppat studsmatta. Fast inte samtidigt. Emma blev lite full lite fort och var därför jättepigg dagen efter. För övrigt har helgen varit bra jag har lärt mig att man inte kan dricka öl och bära en glaslampa samtidigt. Glaset hamnar överallt. Det visade Niklas för mig :P

Sen så har jag sett en till bil, som den förra fast rödare och inte alls lika blå som den bilen som jag inte har sett än för då hade det här ju varit tredje bilen jag såg som var den andra. Alltså den första efter den första som jag såg som inte var lika röd som den andra bilen. Nu ljög jag. Jag har sett massor med bilar :D HAHA, den dö!

Förutom det så är jag ganska rädd för fiskar. Jag läste att en hade dött av en fisk, ihjälsparkad för dom har så många ben.

//A.Mobeck

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Visas icke)

URL/Bloggadress:

Lättar mitt hjärta med att skriva:

Trackback