Valet III

Miljöpartiet. 

Vad vill ni?

Vi vill göra skola, vård och omsorg bättre och få en bra välfärd. Vi vill också lägga ner vår största elproduktion och hoppas att vi sedan hittar någon ersättning och göra det dyrare att åka bil.
 
Hur?

Genom att göra skola, vård och omsorg bättre.
 
//
 
Min uppfattning av Miljöpartiet är att de vill stoppa miljöförstöringen genom att höja skatterna på saker som kostar lika för alla, så att de rika kan fortsätta förstöra miljön. De har, enligt mig, den bästa skolpolitiken där de vill höja lärarlönerna mest och skapa minst barngrupper av alla partier.
 
Dock vet de inte riktigt hur de vill göra i alla frågor och vänder kappan efter vinden ibland, och när de inte vet vilket håll det "blåser" slänger de in att de vill utöka vindkraften.
 
//
 

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Visas icke)

URL/Bloggadress:

Lättar mitt hjärta med att skriva:

Trackback