Jag kan inte låta bli...

Först vill jag be om ursäkt.

Sedan har jag sett på nyheterna ett par dagar om stormen Gudrun som har tioårsjubileum. Folk står och säger att det var hemskt att de förlorade massor med träd och att de mådde dåligt lång tid efterår. Många tänkte ta sina liv. Vad är det för jävla larv! Det finns folk som lever mitt i krig och inte vet om de vaknar igen när de ska sova. Nu har de rest en sten som minne för vad stormen ställde till med. Vilket slöseri med pengar! :S

- "Jag kan inte stoppa dig från att gå in på kopparvallen för att du inte håller på ÅFF. Men jag kan stoppa dig från att gå in på kopparvallen för att slåss eller vandalisera i ett lag namn."




Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Visas icke)

URL/Bloggadress:

Lättar mitt hjärta med att skriva:

Trackback